måndag 14 september 2009

ny vecka med nya tag... långa andeTag

Mensvärk kan vi bojkotta för alltid!
Låg i sängen hela långa dagen igår för jag var bakis. Senare på kvällen blev jag hämtad av micke och rickard. Kan berätta vad dom gjorde för taskigt mot mig.
Utanför oss har vi en vändplan, där jag trodde att dom skulle hämta upp mig. Rickard ringde och typ skrek att jag skulle gå ut. Sen fick jag ett mess där det står " vita volvon" volvon hade stått på vändplanen en stund så jag trodde att dom hade väntat en lång stund på mig och därför han lät irri på telefon. Så jag går ut och tänker.. jahaa stumpen har alltså köpt ny bil. Nice.

Jag går fram mot bilen och tittar in och ser två huvuden, jag är två secunder från att öppna bakdörren och hoppa in då jag ser en väldigt förvirrad pojke som tittar på mig en lång stund i passagerar sätet och en kvinna i förar sätet. NEJ det var inte mickes nya bil!!! Jag gå därifrån lite full i skratt mot parkeringen och där hör jag rickard som as garvar och då börjar jag med!! hahaha asså jag höll på att kissa på mig för de var så jävla roligt i efterhand! Dom har suttit i mickes bil 10 m därifrån coh sett hur jag går fram till bilen och nästan hoppar in... assååå faaan !!

Vi åker till rickard poch sätter på en dålig film som jag inte var så koncentrerad på eftersom min mensvärk hade satt igång. Fyfan för den! jag var tvungen och ringa efter mamma och bobo som fick hämta mig. Snäll som rickard var så gav han mig väldigt starka tabletter som jag snabbt svalde. Jag sov som en stock när den började hjälpa men vaknade halv tio imorse med värre värk! Jag var tvungen att hyper ventilera för att överleva denna smärta. Jag vände och vred på mig samtidsigt som jag kallsvettades, låg i fosterställning, stog på alla fyra tills jag kunde gå upp snabbt och slänga in vetekudden i micron och hämta fler tabletter som mamma fått av rickard tidigare. TUR att det fanns kvar.
Sedan efter en timme somnade jag om och sov till halv tre idag. Har inte behövt tagit några fler tabletter.

Tack för i lördags! Jag hade väldigt roligt tills jag blev radiostyrd. Vaknade med ett sår på knät. Det säger ju allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade