måndag 7 september 2009

självklart


För någon månad sen så gick jag vakt på Pride här i stockholm.
Innan vi gick ner till flaket så möttes alla upp som skulle stå på flaket och dom som skulle vara vakter uppe på G-lifes kontor.
Därav var Blondinbella, bobby oduncu, martin-miss Inga, lolo carter, Zubeyde, tito Frez m.fl m.fl OCH dom fem killarna som var med i finalen för Mr gay Sweden 2009. Killen som vann var han som mina ögon fastnade på. Jag visste inte om just då att han hade vunnit men jag kan verkligen förstå att han gjorde det. Han är riktigt handsome. Bummer att han är gay. Han är verkligen min smak. Maskulin och manlig. Grrrr..Christo!


3 kommentarer:

  1. åååååååååh va mysig bild du lagt längst upp!!!
    älsakrejjpuss

    SvaraRadera
  2. oj jag trodde de va branko först!

    SvaraRadera
  3. hihihi taack :) älskarejocksåsuperdupermycket!

    SvaraRadera

Bloggintresserade