tisdag 22 september 2009

tisdag

Nathalie ringde nyss och berättade att hon ska börja plugga igen! Jätte glad för hennes skull att hon tagit tag i de nu :) Du är duktig!
Själv vill jag så mycket... åka till Norge, sen resa, jag SKA till USA, samtidigt som jag också vill ta tag och rätta till mina betyg från gymnasiet. Jag vet att jag kan göra allt detta men vet inte vad jag ska börja med...
För några år sen var jag helt inställd på att bli flygvärdinna / markvärdinna men nu på senaste tid, speciellt efter Labbis förlossning så har siktet varit inne på barnmorska.
Vad ska jag göra?!?!

3 kommentarer:

  1. välkommen dilemma! jag har samma funderingar i mitt jävla huvud. vad fan ska man göra liksom? plugga? men vad? jobba, men vad för jobb? osv osv.. det är kaos

    SvaraRadera
  2. jaaa jag mår fan skit dåligt pga det här :/ faan asså

    SvaraRadera
  3. Kom igen Carro, tänk vad du vill pyssla med, tänk igenom ordentligt och satsa!

    SvaraRadera

Bloggintresserade