söndag 20 september 2009

söndag

Ont i huvudet fast jag inte drack så mycket. En öl och två glas vin. Jaha, söndag och jag ligger i soffan och kollar på "whats love got to do with it" men efter halva filmen så kom ljudet efter så jag vill inte titta klart.

Lördag. Ja de var en bra dag. Var hemma heela dagen. Vi åt val till middag. Ni läste rätt, VAL!! Den var inte så rolig. Den smakade väldigt märkligt. Inte igen, men tack sture.
Styrde upp mig och blev hämtad av nattis, min kärlek, åkte till henne sen kom Nadia också. Vi satt och pratade en lång stund. Camilla var med oss vid 23 snåret också. Våra fötter gick mot club P som Ríckard säger. Där vare mycket folk för att vara helgen innan löning, men det är väl så, lite folk eller mycket folk precis innan.
Robins casa var nästa stopp. Det blev lite dans för mig nattis och danielle. Nypan körde lite låtar på gitarren. Herre min skapare, han kan sjunga. Danielle och tjejerna drog in till henne och nattis hade gått då bestämde sig jag camilla o rickard också för att taggish. Bussen kom precis lagom så vi inte behövde stå och frysa.
Min telefon gick på högvarv inatt. Klockan 5 fick jag sova.

Todaaaay blir det bio a 'la Flickan som lekte med elden :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade