måndag 28 september 2009

måndag

måndag kl 13.45 väcktes jag av ett mess av farmor. Japp hon är en gudagåva när det gäller mobiltelefoner.

farmor - Hej hjärtat, skulle du kunna komma vid 12 på lördag för Kajsa? kramisar.
Carro - Hej hej, ja de blir bra de kram kram

(jag sov och hon väckte mig med ett sms, klart man inte svarar jätte trevligt)

Hon ringer då upp! Vafaan...
Vi små pratade lite. Kan säga att det var tur att hon påminde att jag skulle dit på lördag och passa kajsa för det hade jag totalt glömt bort.

Just nu i 2 timmar har bobo hjälpt mig med mitt cv och fixat och trixat. Nu ser de mycket bättre ut. Självklart när jag ska lägga in de på åhlens hemsida så knasar de sig. Helvetes jävla piss!! ska ringa dit imorn coh skälla på dom. Jag ska jobba där under julen, så är de bara.
Snart idol.
Peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade