onsdag 16 september 2009

onsdag igen.


åååh vad jag har saknat min nattis. Igår kom nathalie och nadia och hämtade mig och vi åkte ner till bistro och åt jätte god mat :)

Sen hem till nattis och virre där vi satt ute och drack te och pratade massa strunt. Eller det vr inge strunt utan massvis med good talk!! hihihi nu blir ni lite lätt nyfikna vaa?! äscvh de får ni vara.


Sen kom nathalie på att hon måste till jobbet och kolla när hon började idag så mot hallunda bar det av sen vidare och släppa av nadia hemma i hägerstensåsen.

Nathalie är grym på att köra, själv har jag inget körkort men jag tyckte hon ändå är grym, jag känner mig säker med henne som förare! yeeey


Vi åkte förbi österberg på vägen hem och sa lite hej. Stannade en snabbis bara för nattis ville inte få böter som jag förstår.

Det var en underbar tisdag igår <3


Nu sitter jag och väntar på att åka til jobbet, 21.30 - 03.00......... the bridge, blekholmsterassen 15. jävla drag där vettu ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade