fredag 18 september 2009

fredag

Ont i ryggen men känner mig jävligt taggad för jobbet för ovanlighetens skull. Jag tänker bara på pengarna.
Kom precis ut ur duschen och smörjt in mig med dove bodylotion med "brun utan sol". Den är as bra, blir inte fläckig och man behöver bara smörja 3 gånger i veckan typ, jag smörjer oftare för att jag är ju sååå himla brun, noooooooooooooooot, och sen för att de rinner av lite i duschen, speciellt när man rakar benen. Det är risigt.
Anyway...
De blir The Bridge ikväll och hoppas de blir mycket folk men det är tveksamt. Jag tänker iaf stå på B-sidan, för då har jag hand om min egen garderob. Mycket mycket skönare.
Vi ska äta kräftoooooooor till middag. Bobo har lagt ut burar dom senaste dagarna och fick 338 st tror jag de var, över 300 iaf. Så de är ju bara och äta tills de hänger kräft stjärtar ur alla hål som finns. HAhah fyfan va skarrigt de lät men jag låter det stå kvar.

Smaklig måltid moothafukkers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade