tisdag 14 juli 2009

Sommar


Vaknade upp till ÖS REGN!! jag trodde nästan att jag låg ute och sov. Fett jävla jobbig dag trodde jag det skulle bli. Eller jag har inte varit ute förutom på balkongen då jag tog in plask blöt tvätt! Farao för sverige. Jag säger ju att jag vill åka tillbaka, finns mycket mer och hämta där än i SCHWWEEEEDEEEN! what to do..?!?!

Inge ljusterö blev de i helgen heller för att pappa ska på motorcykel semester. Jätte deprimerande inlägg de här, men ni får ta det helt enkelt just för att jag är på depp humör.


Hoppas jag får ny telefon i födelsedagspresent. Inget illa menat till dig rickard men de är ju trevligt med en egen phone. Kan säga att den här telefonen jag har LÅNAT NU AV RICKARD HAR VARIT MED OM MYCKET PÅ BARA NÅGRA MÅNADER..den har legat på bilvägen och blivit halvt påkörd av bilar, badat i vin, legat i sanden i turkland och nästan glömts på olika platser. Jag är sämst. Men den är fortfarande med =)
OOHH noooo! jag lyssnade nyss på feting skn musik på ztv men nu började precis de här jätte konstiga tecknade programmet med kinesiska röster! Kommer inte ihåg vad stilen heter, men de finns med porr också haha.
Nu ska jag styra upp mig och ta tag i den här dagen.
peace.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade