fredag 17 juli 2009

typiskt mig

Aaa så jävla typiskt mig. Har städat hela lägenheten nu, helt slut som artist eller som en helt vanlig brud som bor i förorten.
Jupp blev klar med disken, damsugningen och damningen. Satt mig framför datorn coh blev lite smått hungrig så jag dyker ner i frysen oh hittar en färdiglåda pasta med pesto. Trycker hål i plasten och kör in den i micron på 7 min som hänvisats på förpackningen. De går några minuter och jag tycker att de låter lite körigt där inne så jag öppnar och det ser helt normalt ut, jag tar bort plasten helt ocvh den får fortsätta värmas.
JAA de plingar till och jag öppnar åter igen, Jaaa där låg såsen på hela glasplattan och det är förbannat hål i förpackningen och ut genom hålet hänger en pastaskruv!! ja säger då de. Typiskt att inte läsa NOGGRANNARE på skiten.

Tvätten är snart klar och jag ska hoppa in i duschen. Adjö mina trogna läsare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade