onsdag 29 juli 2009

snygg -carro eller ko-carro?

Jag tror jag har bestämt mig för att försöka på riktigt att loosa lite vikt. Nu läser ni detta och när vi träffas så ska ni fråga hur det går för mig. OKEJ?!!?

Måste köpa ett par najsa skor att gå i. Det blir inget joggande för mig, utan power walk.
Ipoden i öronen och sen gå gå gå gå...!!
Jag har ca 3 månader på mig. För då är det bröllop som gäller. Kan inte komma som en ko och tro jag är snygg. Äeee de går fan inte.

Skärpning nu carro. Inge mat eller smörgåsar efter kl 18. OM jag inte jobbar natt för då måste jag äta nåt, annars får jag kramp och de pallar jag inte med.





jag kommer ångra mig rätt snart att jag gick ut offentligt med en utmaning mot mig själv..

3 kommentarer:

  1. skitbra carro!! jag ska också börja gå ner i vikt nu, vi får tävla lite

    SvaraRadera
  2. Tja! Visste inte att du hade en blogg! Då får man bli en trogen läsare då:)
    Hur gåre me Evas bröllops planer?? Hörde nåt om de....massa kram å¨hälsa

    SvaraRadera
  3. va från Anni by the way :)

    SvaraRadera

Bloggintresserade