måndag 20 juli 2009

vad händer med mig?!

De undrar jag med, suuuger verkligen på att blogga nu. Jag skrev ju fett mycket förut =/

Nåväääl, igår var jag bara hemma och degade framför filmer tills jimmy tyckte att jag skulle komma till hans päron och bada balja och umgås lite. Jag orkade inte så jag satt på en till film och käkade en pizza. Började bli trött på att vara inomhus, skönt för jimmy ringde igen och sa att jag skulle komma så jag styrde upp mig och åkte dit. Det blev inget badande för min del, killarna hade redan gjort de och jag ahde ingen bikini med mig. Så vi satt ute på altanen med en brasa i mitten, drack lite rosé. De är det jag älskar med sommaren, sitta ute hela natten och mysa med sina vänner.
Självklart började det regna vid tolv så vi gick in och slog på två rullar, " vi hade iaf tur med vädret igen" för jimmy Ö hade inte sett den och sen blev de "allt flyter" efter någon timme somnade jag till i soffan. Sen åkte jag med jimmy Ö och emelie till centrum. Fet skönt och åka bil när det regnade så mycket.
Kadde väckte mig 14 idag. Trött tjej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade