tisdag 28 juli 2009

Tisdag, nästan helg..

Kallsvettas och ont i halsen.. tack för kaffet. Då var man sjuk.
Vaknade med halsont men trodde det skulle gå över men tydligen inte. Jag drog iväg till tälje och mötte upp becka. Jag skulle gentligen åkt til stan men orkade inte så jag tog tåget åt andra hållet. Vi gick runt i varenda jävla affär kändes det som. Jag var helt slut efter någon timma.
Det jag fick med mig hem var avfärgningsmedel och hårfärg. NU jävlar ska jag bli blond igen :D
dock tar det sin lilla tid men bättre och börja nu så jag är blond lagom till jag ska vara brudtärna på fasters bröllop.
Just nu har jag ORANGE/RÖD färg. Inte så smickrande men ska sätta i ett till paket imorn så jag får bort det mesta.

På lördag ska jag gå i Pride ledet. Eva jobbar på G-life och dom har ett flak med så jag ska gå med dom. Frukost på morgonen vid 10.30 sen pride hela dagen sen PAAAARTY på kvällen. Då ska jag minsann använda mina nya skor.

EROS RAMAZZOTTI

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade