söndag 15 november 2009

söndag


Japp nu är de söndag och måndag imorn! Måndag och jobb. Tackar gud för att jag har fått rutiner om dagarna och inte sover till ett-två längre :)
Och snart är det jul, JUL fatta va tiden går snabbt. Tanya som har skrivit önskelista o allt. Det måste jag också göra haha. En sak som jag önskat mig av mamma är tattuering. Av far ska jag önska mig pengar. Det bästa är att julklapparna jag önskar mig får jag ofta haha så hej jag har en till tattuering efter jul :D
Shit...jag ramlade upp ur sängen kl 14 idag och vräkte i mig potatisgratäng från igår. Sen har jag städat hela mitt rum, bytt ben på sängen för dom gamla var så rangliga. Funkade inte... har gått ner med massa kartonger till källaren också så nu finns de mer space i hallen. Gubbarna kommer oh gör om vårat vardagsrum den sista... sega jävlar asså så vi får leva med apelsin färgen i hallen och vardagsrummet tills dess.
Jag måste börja sola, jag är faktiskt vit som en alvedon nu! Det går ju bara inte längre. Men med typ 27 spänn på kontot så får de vänta till löning. JO en sak..jag har blivit så jävla kåt på hio hop kepsar, ni vet sånna där med rak stor skärm som inte har spänne därbak. Ouuuff när snubbar har på sig dom lite på sne eller bakåfram så blir Carolina helt till sig. Obs! killen måste se bra ut också ;) så vill du lägga in en stöt på mig så fåru slänga på dig kepan ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade