onsdag 4 november 2009

onsdag

Jajjemensan då har man ett till jobb. Hallelujah!!
Jag kommer sluta som en räk -nagiri för de äter jag numera varje dag. Numera jobbar jag vardagar på Sushi Yama i pk huset :D bästa sushin. På riktigt den är svin trevlig.
Sådär nu har jag lagt ut en smyg reklam. Trist bara att mina chefer inte läser min blogg och kan ge mig cred. Tur de kanske.
K A L L T är det i lägenheten. Har bara haft 18 grader i rummet, elementen sa upp sig igår så ni kan tänka er hur svinigt det var inatt, men gubben kom idag och fixade till de så nu hoppas jag verkligen att dom snart är med oss igen.
Det var lite pinsamt när han gick in i mitt rum. Så fort han var på väg hit in så kom jag på att jag råkar ha en gigantisk dildo på hyllan. Det är ingen jag använder utan den bara står där för skoj skull för den är så stor och har sugpropp. Jag och becka var på erotik mässan för 3 år sen och vann den och nu råkade den vara framme när han kom. Men jag tror han missade den, han var väl inte ute efter en dildo utan mitt element.
Kryssning på fredag med rebecka drobin. Bara hon och jag haha men vi kommer nog ha väldans roligt ändå :) saknar henne!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade