torsdag 12 november 2009

torsdag

OOOOOOOOOOOOOooooj vad jag är dålig.
Har inte varit hemma så mycket på sista tiden. Jobbat sen efter jobbet så har jag varit ute och ränt och kommit hem lagom till sängdags. Jag mår bra och trivs ganska bra med mitt liv just nu. Saker rullar på. Middag hos faster och firren imorn och sen fördmolgigen jobba men det är inte helt säkert. Om inte så stannar jag kvar och dricker vin eller morgan :)
Vill passa på och berätta att jag är mycket mycket besviken och arg på mig själv. Jag har aldrig, jag menar aldrig varit så arg på mig själv. Rabih Jaber var på passi i lördags och jag var inte där. Jag och becka tänkte gå dit en stund men bestämde oss för att vara hemma. Varför???! Ja vad ska man säga, livet är hårt.
NU äre dags för middag hoppas jag :) pussokram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade