tisdag 18 augusti 2009

sova sova sova

Jag har börjat sova jätte myket nu. De känns som att de inte är bra för jag blir för trött på kvällarna men de är den bästa medicinen också mot att jag avrit sjuk så länge och nu börjar min hosta äntligen ge vika. Hallelujah!

Söndagen bestog av massa chill. Var hemma under dagen och städade mitt rum och tvättade. Sedan for jag och kadde och jenny till heron city och gick på bio. Public Enemies med JOHNNY DEPP. Den människan är så vacker. Han är väl upp mot femtio snart men är fortfarande riktigt jävla snygg.
Filmen var bra men liite för lång. 2 h och 20 minuter. Slutet tyckte jag inte om.

Igår efter therese jobb tog vi en mysig fika. Hon har nämligen varit och rest i 3 veckor så vi hade mycket att prata om. Det var super mysigt.

Today ska jag tvätta lite till och sedan när ludwig kommer hem från jobbet ska vi bli upphämtade av pappa och ut till nynäs och äta en god middag.
Jag har fortfarande inte fått min present av honom så han sa att jag ska få välja en telefon eller få pengar. Om jag är smart så väljer jag telefon för tar jag emot pengar så vet jag att dom inte kommer gå till en ny lur. Och då kommer inte rickard få tillbaka sin på ett par månader igen.

Nej nu måste jag börja tvätta så jag hinner hänga upp den cokså innan vi åker.
KRAM KRAM

1 kommentar:

Bloggintresserade