måndag 10 augusti 2009

nattbad :)

Jag vore ingenting om du inte fanns.
Du måste finnas, Du måste
Hur kan du då överge mig'?
Jag vore ingenstans
Jag vore ingenting om Du inte fanns
Sov länge igår, chillade hemma tills jimmy ringde och bad mig komma upp till passi.
Slängde mig in i duschen och gick upp. Tog några öl sen gick jag jimmy och jimmy Ö ner till bergvik och badade. Mitt i natten. Det var SÅÅÅ varmt!! jag hade förväntat mig riktigt kallt men det var så skönt.
Vi hade riktigt roligt tills vi upptäckte en anka som kom farande, Livrädd blev jag då den dök och sen inte kom upp på en gång. Sen helt plötsligt var den uppe ca 20 meter längre bort.
Vi gick upp då. Inte så roligt om den hade bitit mig i rumpan eller så.
Sen gick vi sträckan hem med blöta underkläder. Men det var inte så kallt. Och förkyld var jag ju redan innan.
Jimmy och jimmy fick tag på ett parasoll på någons tomt. Vi spelade lite amerikansk fotboll med jimmys kalsonger. Och killarna plockade blommor till mig :D dom ligger här på bordet lite halv ledsna.. :P
VAD SKA JAG GÖRA IDAG .... bli frisk efter 2 veckor kanske. Har hunnit smittat ett par personer också. Förlåt mina nuttar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade