söndag 16 augusti 2009

FY SKÄMS


på mig!

jag är sämst sämst sämst!! Jag har en egen datore som funakr helt utmärkt, jag har tid och blogga, flera gånger om dagen. Men ajg gör det ämdå inte! jag förstår inte.


Nu ligger ag i sängen och ska öppna en glass tänkte jag. Det är söndag och jags ak synda. MASSOR, har precis ätit hem bakad pizza. Den va inte dum. Nu blire glass och sen ska jag och kadde på bio, då lär de bli godis också.


I fredags var vi ute och drack lite. Eller mycket.... det var en rolig kväll. Men inte på lördag kkorgon då klockan ringde kl 8.00. Jag avr tvungen att åka till stan och pröva en klänning som jag ska ha på Evas bröllop. Det tog ungefär 10 minuter för den satt perfekt. Den ska bara läggas upp. Sen tåget hem. Eller jag gjorde ett break hos nattis och viktor. Käkade lite bakis pizza och snackade om vad som hände å fredagen. Sen jobbade jag inatt. Jagvar helt förstörd. Hade bara sovit 4 timmar under fredagsnatten, aldrig mer innan jag ska jobba dagen efter.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade