lördag 22 augusti 2009

nattvandring

Hej kära blogg!

Vaknade klockan två idag!! trodde inte att jag skulle sova så länge men det kanske inte är så konstigt då jag låg och pratade i telefon fram till halv sex imorse.
Jag hade en slö dag hemma igår fram till kvällskvisten då jimmy kom hit och hämtade mig och sen vidare till passi där Ange danne jimmy Ö och hampe var :) sen kom de lite annat salem folk dit också. (såklart)
Vi hade trevligt och de dracks öl hela kvällen. När det stängde drog vi ut, skulle ner och bada, Inte jag faktiskt, vågade inte för att jag precis blivit frisk. Men det blev inget natt dopp. Vi vände efter halva vägen till bergvik. Jag ange och jimmy tog en taxi till statiol och sen hoppade jag av i centrum och knatade hemåt. Sen vart det telefon prat tills de blev ljust ute igen . Sen sov jag som en prinsessa.
Jobb väntar ikväll på The Bridge!!!!! Det nya namnet på hirschens nattklubb. Toxic = the bridge och hirschenkeller= blekholmen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade