söndag 23 augusti 2009

HÖST

Vet ni att jag längtar till hösten är här på riktigt.
Nu är vädret bara fram och tillbaka och jag tycker inte att det är roligt alls.
Hellre lite halv kyligt och så man vet vad man kan ta på sig. Nu är de ena dagen en klänning och nästa jacka..Huuuh?!

Tisdag är det löning och de betyder att jag ska införskaffa en höst garderob. Det behövs kan jag ta och meddela. Jeans tights, koftor, t-shirts, söta tunikor. Ja lite blandat. Sen ska jag köpa det där nit-armbandet som jag velat ha länge. Helt plötsligt har Sandy på sig ett och jag blev kär.

Spotify är bra och ha.
Ligger nu i sängen och lyssnar på Toni Braxton... ah va hände?! kom bara och tänka på "unbreak my heart" så jag sökte på den och sen lät jag alla hennes låtar gå och dom är jätte mysiga.
Men var i hela friden är min man?!? inte här.......................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade