söndag 6 december 2009

söndag

Hej hopp snopp.
Skit lördag, den som skulle bli så bra. Åkte hem till derya i alby och drack lite vin sen mötte vi therese på centralen och drog då till fridays kungsan. Drack lite drinkar och tjejerna käkade men jag och tussan delade på mozzarella sticks..mmmmums. Klockan började dra ihop sig och vi gick vidare till Grodan sergel. Risigt, de var mycket folk utanför och vi hade ingen större lust att stå där som hundar. Derya lolav och sara drog hem och jag och therese hoppa in i en taxi och drog till Berns. Träffade på fittja killarna. Jag hade så förbannat ont i min fot så kunde inte dansa så mycket. Vi fick skjuts hem och jag käkade resterna från middagen i sängen och loggade in på fb samtidigt. Jag måste vara beroende hahaa. Nu ligger jag i mammas säng med datorn. Skit mysigt. Eller det var mysigt tills hon började käka sin fil som luktar illa.
Tänk att jag har gått och väntat på ett samtal hela veckan men fortfarande inte fått nåt :( dumma dig

5 kommentarer:

  1. nadia, hur tänkte du nu?

    SvaraRadera
  2. :) ta saken i egna händer typ

    SvaraRadera
  3. jojo förstår de, men har ju inget nummer... de var mer det jag tänkte på ;) äsch skit samma! han e luft nu

    SvaraRadera
  4. haha jahaa... men hjärtat vad hände med blogginläggen? det har gått några dagar sen söndags nu :)

    SvaraRadera

Bloggintresserade