lördag 5 december 2009

lördag

Vill börja mitt inlägg med att tacka Tanya Rantala för att du oushar mig att blogga hahah. Jag har ju varit för taskig på de senaste veckorna men de är för att jag inte har nåt att skriva om.. ellerr.... nej nu ljög jag. Jag har bara inte orkat efter sorgen då rabih lämnade idol. Nu ljög jag igen!
MHMHMHMHhmmhmh......
Snart äre duschen för mig jag ahr inte duschat sen två veckor tillbaka, så jag är rätt äcklig nu. Shit jag är sååå tråkig och jag skriver så tråkiga saker tt jag själv blir irri på mig själv. Juste jag måste äta min lussebulle jag fick av nadia idag. Kanske blir min middag då jag har ganska bråttom. Ludwig smet precis in i duschen då jag gick med mina handdukar påväg från mitt rum. Tacken liksom för att jag föddes före honom.
Grodan ikväll med therese, derya lolav och hoppas hoppas sara kommer cokså. Saknar henne. Kasnke man får träffa killen också. Nu öppnades dörren rån badrummet, So long! Trevlig lördag och pussa på wille tanya pusspuss

1 kommentar:

Bloggintresserade