måndag 28 december 2009

måndag

En liten bild på mig och kadde från sommaren/hösten 09


Här sitter jag i våran stora soffa och tittar på julgranen. Den ser lite ledsen ut i mitten. Grenarna är lite glesa i mitten men det är otroligt fint med en julgran. Den lyser och glänser av dom röda och svarta kulorna vi har :D Julen var oerhört mysig. Jag var med dom jag älskar allra mest och vi hade en otroligt mysig och rolig kväll :) TACK.
Jobbade över idag också. Mellandags rean är inte och leka med. Det är grymt mycket folk ute på stan och alla är trötta på julmaten och tycker sushi är trevligt. Men heey de räcker. Näärrå det är bra av er att komma till oss. Bästa sushin i stan !!
Jag vill ha dig nära mig. Jag vill känna hur du tar på mig och berättar hur mycket du gillar mig och säger att du alltid kommer vara min. Var e du?


1 kommentar:

Bloggintresserade