onsdag 16 december 2009

onsdag

Jag jobbar mån-fre 11-14 och är sjukt trött efter dom timamrna, dock bara tre h men de tar på en när man springer konstant. Så när jag kommer hem och lägger mig i soffan håller jag på att somna. Snart blire fler timmar också. Men det är bara positivt. Om 8 dagar är det juuuuuuul :D mysigt tycker jag och ännu mer mysigt om snön får stanna. Då blir de som när vi var små :)
Emlan kom till jobbet och hämtade mig idag och sedan gick vi en sväng på stan och jag försöker få ihop julklappar. Jag hatar verklign de för jag suger på presenter. Min fantasi är inte den bästa när de gäller julisar. Men mammas, bobos, farmors och evas är klara.
I år firar jag och ludde hos mamma. De kommer bara va jag ludde bobo och mamma, sen kommer agenda rickard också. VAd sjutton ska jag ge till honom dåå :/ skit svårt. Nu blir överraskningen till honom förstörd eftersom... de är en hemlighet så kan inte säga här heller :P
de blir iaf lite av en 25 års present till honom ist för julklapp.
Nu ska jag äta.
hade fint pusspuss

1 kommentar:

Bloggintresserade