fredag 22 januari 2010

fredag

Let's dance har blivit min favvo på fredagskvällen då jag numera alltis tycks vara hemma i soffan... Oftast jobb på lördagen så inget party för min del. Men det är inge dumt eftersom Rabih är med. Idag skrattade jag mest åt hans byxor han hade på sig. Stackarn asså de kan inte vara kul coh s'tta på sig en bebis kostym. Men men.. heja heja fast du inte är så duktig ;)
Eftersom jag ligger hemma och är sjuk i halsen och feber så har jag bara myst runt i mjukisar och halsduk. Perfekt fredag. Nu har hela familjen gått och lagt sig utom ludwig som är ute på hyss i Tumba. Fia ringde nyss en snabbis, efter vi lagt på så gick jag in på hennes blogg. VI är så lika. Hon skriver exakt så som vi är men inte erk'änner i verkligheten HAHA. puss på dig.
Fast som du själv skriver fia så är det ändring. Jag själv tänker och agerar olikt vad jag gjort förr. Helt klart förbättring. NU tänker jag på vad jag förtjänar och vad jag vill ha för nåt.
" det kommer när man minst anar de gumman" det värsta man kan höra som singel....

Well...
Vänner är något som betyder otroligt mycket för mig. -inga vänner, inget liv. Man behandlar sina vänner med respekt och man blir respekterad tillbaka. Vänner skulle aldrig såra någon med flit eller vara elak på något sätt. Vänner ska man ta hand om och rå om. Dom växer inte på träd. Hellre få vänner än flera kompisar. Se upp och välj dina vänner med omsorg. Vissa hugger än i ryggen andra inte.
Confused...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade