måndag 15 februari 2010

måndag

Tack nathalie för du pushar mig till att blogga mer :)
Halv sitter i sängen nu och lyssnar på spotify och läste just rabihs blogg i vanlig ordning..
Det är en tjej som vunnit en t-shirt han bar när han sjöng "with you". Hon är nog grymt lycklig, man märkte på hennes motivering att hon verkligen älskar grabben :) så söt.
På lördag bär det av till Skoooneeee för Will-I-am's dop. MEN vad ska jag köpa för dop present? silver skedar och sparbössor kommer han få i massor säkert. Jag vill köpa nåt fint men vad i helsike då? hmm... hjälp mig. Tanya, vad önskar wille sig? :D en resa till bahamas med morsan kasnke?
Well..
Jag har ätit en semla idag. Jag kanske äter en till om en stund.. tycker ni jag är fet nu? ha de får ni tycka. Fan jag ska hämta den andra nu., tjoho!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade